Tuesday, November 07, 2006

Sekian lama ku tak berblog

Wahai saudara-saudari dalam Kristus & kengkawan sekalian,

Sekian lama saya sudah tidak berblog. Menulis bukanlah suatu perkara yang lazim yang saya lakukan. Namun saya harap tahun depan saya akan cuba menulis semula.

Hari ini adalah hari sebelum hari kelahiran saya. Mengenangkan 30 tahun yang lalu bagaimana Tuhan telah memberkati saya, saya amat berterima kasih padaNya. Masa-masa yang gembira dan duka telah ku tempuhi bersamaNya. TanpaNya nescaya ku jatuh dan terus jatuh. Pelbagai rintangan hidup yang telah dan masih lagi saya lalui, kalau tiadaNya saya tak akan dapat melaluinya.

Semoga tahun baru saya ini, saya akan lebih lagi menyenangkan Tuhan. Bukan dengan usaha saya tetapi dengan kuasa dan urapan Roh Kudus. Mudah-mudahan kehidupan dan pelayanan saya akam memuliakan Raja segala raja, Tuhan segala tuhan.

No comments: